Reklama2005-04-14
0

Ofensywa komórkowa Panasonica

Nowy telefon komórkowy Panasonic w światowej kampanii reklamowej

Japoński koncern elektroniczny w połowie kwietnia zaczyna ofensywę reklamową najnowszego modelu telefonu komórkowego.

  Najnowszy telefon VS3 reklamuje slogan "Pocket 16 Million Colours", który ma zwrócić uwagę odbiorców na wyjątkowy wyświetlacz o bardzo wysokiej rozdzielczości. W reklamach, które obok telewizji obejmują materiały POS i outdoor, wykorzystano również hasło "Ideas for life", stosowane przez Panasonic w jego kampaniach reklamowych. Spot telewizyjny opracowała hamburska agencja reklamowa Wire Advertising. Będą go emitować telewizje w kluczowych dla koncernu rynkach na różnych kontynentach: w największych krajach Europy, Rosji, wybranych krajach arabskich, RPA i w Australii.  
 

Autor:Press

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas