Telewizja2007-03-06
0

Ofensywa programowa Telewizji Polsat

W zeszłym tygodniu Polsat wyemitował trzy nowe pozycje programowe, które od razu zdystansowały konkurencyjne programy innych stacji.

Największym sukcesem okazał się sobotni program „Jak Oni śpiewają”, który 3 marca obejrzało aż 5,69 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Show przyciągnął więcej widzów niż niedzielna premiera piątej edycji „Tańca z gwiazdami” w TVN. (więcej na ten temat)

Udziały Polsatu podczas „Jak Oni śpiewają” wyniosły 35,45 proc., a w grupie widzów w wieku 16-49 lat – 33,76 proc., co dało stacji pozycję lidera pasma w obu grupach. Druga w rynku telewizyjnym była TVP1, którą oglądało w tym czasie jednak ponad 2 mln mniej osób. 

Zobacz tabelęUM="1045;0;@">04-03-20071 638 88613,54%9,00%


W miniony weekend Polsat w grupie 16-49 był stacją numer jeden ze średnimi udziałami (sobota, niedziela) na poziomie 20,93, przed TVP1 (20,68), TVN (18,25%) i TVP2 (16,67%). Sobotnio-niedzielne pasmo prime time również należało do Polsatu. Udziały w grupie 16-49 wyniosły 26,13%. Na drugim miejscu uplasowała się TVP1 (25,42%), następnie TVN (20,05%) i TVP2 (11,41%).

Autor:pp - AGB Nielsen Media Research

0
KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas