Reklama2007-08-15
0

Ofensywa reklamowa Ecco Holiday

W połowie sierpnia ruszyła kampania reklamowej egzotycznej ofertybiura podróży Ecco Holiday. Hasło kampanii to: "Dobre widoki nazimę".

W kampanii promocyjnej wykorzystane zostały:
- reklama prasowa (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita)
- ulotka przedpremierowa (mailing Poczta Polska)
- Internet (reklama sieciowa IDMnet i ARBOmedia, wyszukiwarkaGoogle)
- płyta CD
- prezentacja oferty na www.eccoholiday.comwww.eccotravel.eu
wizualizacja witryn w salonach sprzedaży (plakat, naklejki,prezentacja na monitorach).

eccokampaniaaaaa

Kampanię biuro podróży Ecco Holiday zaplanowało we własnymzakresie.

Autor:masz

Więcej informacji:Ecco Holiday

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas