Radio2010-03-15
0

Ofensywa reklamowa Radia PiN

Pod hasłem „Muzyka i Biznes” rusza kampania reklamowa Radia PiN. Akcja – przygotowana przez agencje Afekt i Walk Group – jest prowadzona w prasie i na outdoorze.

Startująca właśnie kampania reklamowa Radia PiN jest prowadzona w Warszawie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu, czyli tam gdzie nadaje ta stacja. Layouty wykorzystywane w akcji nawiązują do charakterystycznego obiektu architektonicznego w każdym z tych miast oraz odzwierciedlają miejski profil rozgłośni.

Akcja pod hasłem „Muzyka i Biznes” jest prowadzona w prasie („Puls Biznesu”, „Polityka”, „Viva”, „Party”, „CKM”, „Playboy”, „Elle”, „In Style”, „Film”, „Machina”, „National Geographic”, „Focus”, „Malemen”) oraz na outdoorze (nośniki na autobusach i w metrze, billboardy w Warszawie i Wrocławiu).

Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy kwietnia – przygotowały agencje Afekt i Walk Group.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas