Telewizja2007-03-27
0

Ofensywa telewizyjna ITI

Grupa ITI zapowiada nowe kanały tematyczne.

Po TVN Lingua (do nauki języków obcych), nsport i TVN Discovery Historia HD, do oferty platformy cyfrowej n dojdzie kolejny kanał – tym razem religijny. Start przewidziany jest na jesień tego roku – czytamy w „Gazecie Prawnej”.

„Rocznie jesteśmy w stanie przeznaczyć na utrzymanie i produkcję kanału religijnego 20–30 mln zł. Ostateczne wydatki mogą być nawet większe. Zależeć to będzie od programów, jakie będziemy produkować” – mówi „GP” Jan Wejchert, prezydent i współwłaściciel Grupy ITI, do której należy platforma n.

Dodaje, że w przyszłości mogą pojawić się w nim reklamy, bo kanał nie jest nastawiony na zysk.

„Do końca przyszłego roku planujemy też stworzyć do czterech kolejnych kanałów z przeznaczeniem na platformę n” – dodaje Wejchert.

Przedstawiciele Grupy ITI podjęli też rozmowy z Telekomunikacją Polska i operatorami kablowymi, aby pakiety programowe platformy były dostępne także w ich ofercie.

Platforma n zadebiutowała na rynku w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Po trzech miesiącach ma około 40 tys. abonentów.

Autor:Gazeta Prawna - łk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas