Prasa2018-10-26
3

Wspólna oferta cyfrowa premium dla czytelników "Gazety Wyborczej" i słuchaczy Radia TOK FM

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Od października br. czytelnicy „Gazety Wyborczej” i słuchacze Radia TOK FM mogą skorzystać ze wspólnej, cyfrowej oferty premium w niższej cenie. Agora promuje akcję hasłem: "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja".

Nowa, wspólna oferta premium dla „Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM jest dostępna w dwóch wariantach - miesięcznej i kwartalnej, dodatkowo w cenie promocyjnej ze zniżką 50 proc.

Zakupu można dokonać w serwisie Wyborcza.pl, a ci, którzy posiadają wspólny pakiet mogą zalogować się również w aplikacji TOK FM i serwisie Tokfm.pl.

Dostęp do treści dla prenumeratorów i archiwalnych tekstów

Subskrybenci nowego pakietu mają nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów "Gazety Wyborczej" (m.in. Wyborcza.pl, Wyborcza.pl/classic, WysokieObcasy.pl i 24 serwisy lokalne) na kilku urządzeniach. W ramach oferty można czytać także artykuły z magazynów i tygodników dziennika takich, jak "Duży Format", "Magazyn Świąteczny" czy "Ale Historia", a także teksty, które standardowo są dostępne wyłącznie dla prenumeratorów, oraz materiały z archiwalnych numerów "Gazety Wyborczej”. Czytelnicy cyfrowych wersji mają również możliwość zapisania tekstów w schowku do przeczytania na później, a także ich komentowania.

Subskrybenci nowego pakietu otrzymają także nieograniczony dostęp do podcastów Radia TOK FM. Stacja oferuje w formie audycji do odsłuchania wszystkie programy nadawane na antenie oraz programy tematyczne dostępne tylko w internecie.

Kampania „Różne formy, jedna potrzeba. Informacja”

Wspólną ofertę "Gazety Wyborczej" i Radia TOK FM promuje kampania z hasłem "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja" prowadzona w serwisach Agory oraz w mediach społecznościowych.

Dodatkowo sprzedaż pakietu wspierają działania redakcyjne na antenie Radia TOK FM oraz na Wyborcza.pl.

Według danych ZKDP w sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 89 535 egz. (po spadku o 12,1 proc. w skali roku). Z kolei portal Wyborcza.pl zanotował 6,5 mln realnych użytkowników i 58,59 mln odsłon (według badania Gemius/PBI). Z płatnej oferty internetowej „GW” na koniec ub.r. korzystało 133 tys. użytkowników.

Autor:NB

Więcej informacji:Agora, Gazeta Wyborcza, TOK FM, prenumerata,

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas