Reklama2010-11-29
0

Ogilvy & Mather dla Unilever

Unilever zatrudnił agencję reklamową Ogilvy & Mather Worldwide do obsługi globalnego budżetu kreatywnego swojej marki korporacyjnej. Koncern zrezygnował w tym zakresie z usług agencji Fallon.

Ogilvy & Mather odpowiada także za budżety reklamowe pojedynczych marek należących do Unilever, w tym Dove, Hellmann's i Ponds.

Zadaniem agencji będzie przygotowanie obejmującej różne kanały komunikacji globalnej kampanii, mającej na celu zwiększenie świadomości marki korporacyjnej Unilever.

Koncern w zeszłym roku zaczął umieszczać swoje logo w reklamach oraz na opakowaniach swoich produktów (więcej na ten temat).

Autor:km

Więcej informacji:Ogilvy & Mather, Unilever

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas