Telewizja2018-10-30
15

1,06 mln widzów „Domowych rewolucji” w TVN

Trzeci sezon programu „Domowe rewolucje” pokazywany w TVN gromadzi średnio 1,06 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show Doroty Szelągowskiej zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Premierowe odcinki trzeciej edycji reality-show „Domowe rewolucje” oglądać można na antenie TVN w niedziele o godz. 18.00 począwszy od 7 października. Nadawca postanowił ten program promować na głównej antenie, mimo że jest to projekt z portfolio HGTV.

Średnia oglądalność czterech pierwszych emisji wyniosła 1,06 mln widzów, co przełożyło się na 8,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził drugi odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,13 mln osób.

TVN w czasie emisji „Domowych rewolucji” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który pokazuje wówczas gł. „Nasz nowy dom” i początek „Wydarzeń”, co przekłada się na 15,58 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Dziewczyny ze Lwowa” i „Jaka to melodia?”; 7,61 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport” oraz „Na dobre i na złe”; 6,13 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest drugi.

„Domowe rewolucje” to jeden z kilku programów wnętrzarskich Doroty Szelągowskiej emitowanych w HGTV. Ekipa budowlańców pod jej przewodnictwem w kilka dni przeprowadza generalny remont całego domu lub mieszkania bohaterów.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas