Telewizja2019-05-10
7

719 tys. widzów śledziło program „Dorota inspiruje 2” w TVN. Stacja liderem w 16-49

Dorota Szelągowska, fot. TVNDorota Szelągowska, fot. TVN

Drugi sezon programu „Dorota inspiruje” pokazywany w TVN gromadził średnio 719 tys. widzów. Stacja w czasie emisji reality-show Doroty Szelągowskiej zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i pierwsze w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,21 mln zł.

Premierowe odcinki drugiej odsłony programu wnętrzarskiego „Dorota inspiruje” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 17.00, w okresie od 16 marca do 4 maja 2019 roku. Nadawca postanowił ten program promować na głównej antenie, mimo że jest to projekt z portfolio HGTV.

Średnia oglądalność programu w analizowanym paśmie wyniosła 719 tys. widzów, co przełożyło się na 7,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,46 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ogladalnosc-domowe-rewolucje-na-antenie-tvn-wiceliderem-w-16-49 ##

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził odcinek z 20 kwietnia. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 864 tys. osób.

TVN w czasie emisji „Dorota inspiruje” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP1, która pokazywała wówczas gł. „Teleexpress” i teleturniej „Jaka to melodia?”, co przełożyło się na 15 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. „Kabaret na żywo” i „SuperPies”; 8,25 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (gł. „Zmiennicy”; 4,89 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 był pierwszy a w grupie 16-59 - drugi.

Wpływy z reklam pokazanych wokół „Dorota inspiruje” w TVN wyniosły 2,71 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Dorota inspiruje” to jeden z kilku programów wnętrzarskich Doroty Szelągowskiej emitowanych w HGTV. W tym projekcie prowadząca pokazuje, jak można odmienić wnętrze dysponując niewielką kwotą pieniędzy na remont. Dorota Szelągowska w każdym odcinku przeprowadza metamorfozę jednego pokoju w mieszkaniu lub domu zgłoszonym do programu.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kanaly-lifestylowe-discovery-z-premierami-takze-poza-sezonem-malgorzata-lupina-mamy-bardzo-szeroka-oferte ##

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas