Telewizja2018-08-20
21

TVN24 liderem w lipcu, Telewizja Republika straciła najwięcej. Słabe wyniki wPolsce.pl

W lipcu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVN24 BiS, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w lipcu 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,44 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 17,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,65 proc. (po spadku o 28,26 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,28 proc. udziału, po spadku względem lipca 2017 roku o 7,17 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,97 proc. Jego wynik względem lipca zeszłego roku zmalał o 1,51 proc.

Jedynym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 2,99 proc. do 0,41 proc., pochwalić się mógł TVN24 BiS, który zajął miejsce piąte.

Z kolei najwięcej straciła będąca ostatnia w zestawieniu Telewizja Republika, której wynik zmniejszył się o 41,43 proc. do 0,04 proc. udziału.

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu ub.r. kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca br. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w lipcu tego roku wyniósł 0,001 proc.

Największy udział (4,85 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lipcu br. miał TVN, mający w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notujący spadek o 16,17 proc. Kanały te wyprzedziły stacje newsowe TVP, których udział zmniejszył się o 23,89 proc. do 4,63 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lipcu 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,53 proc., po spadku o 21,67 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,38 proc. udziału, w dół o 34,02 proc.), a trzeci był Polsat News (0,86 proc.; - 12,74 proc.).

Jako jedyny zyskał tutaj TVN24 BiS - było to 5,10 proc. do 0,33 proc. udziału. Największy spadek, wynoszący 54,55 proc. do 0,02 proc., też miała tutaj TV Republika.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,86 proc. udziału, po spadku o 19,29 proc.

Autor:mk

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas