Telewizja2018-10-05
18

TVN24 liderem we wrześniu, Telewizja Republika straciła najwięcej. 0,002 proc. wPolsce.pl

We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVN24 BiS, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych we wrześniu 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,21 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 4,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,19 proc. (po spadku o 19,45 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,04 proc. udziału, po spadku względem września 2017 roku o 9,13 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,84 proc. Jego wynik względem września zeszłego roku zmalał o 4,56 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 11,99 proc. do 0,38 proc., pochwalić się mógł TVN24 BiS, który zajął miejsce piąte.

Ostro w dół Telewizja Republika

Z kolei najwięcej straciła będąca ostatnia w zestawieniu Telewizja Republika, której wynik zmniejszył się o 38,18 proc. do 0,03 proc. udziału.

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu ub.r. kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca br. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl we wrześniu tego roku wyniósł 0,002 proc.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/top-25-kanalow-tematycznych-wrzesien-2018-ogladalnosc-tvn24-ttv ##

Największy udział (4,59 proc.) wśród grup kanałów newsowych we wrześniu br. miał TVN, mający w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notujący wzrost o 5,27 proc. Kanały te wyprzedziły stacje newsowe TVP, których udział zmniejszył się o 16,75 proc. do 4,03 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych we wrześniu 2018 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,34 proc., po wzroście o 2,58 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,08 proc. udziału, w dół o 27,05 proc.), a trzeci był Polsat News (0,66 proc.; - 16,79 proc.).

Najwięcej również i tutaj zyskał TVN24 BiS - było to 5,99 proc. do 0,28 proc. udziału. Największy spadek, wynoszący 63,33 proc. do 0,01 proc., też miała tutaj TV Republika.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,63 proc. udziału, po wzroście o 2,94 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(18)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas