Telewizja2019-01-09
3

TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2018 roku, Food Network zyskał najwięcej

W 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w 2018 roku wyniósł 0,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do 2017 roku wynik ten zmniejszył się o 3,59 proc.

Drugie miejsce należało do Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 4,58 proc. i wyniósł 0,53 proc.

Trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,50 proc., zajął HGTV. Jego wynik poszedł do góry o 19,76 proc.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ogladalnosc-kanalow-dokumentalnych-2018-rok-fokus-tv ##

Na szóstej lokacie (po awansie z siódmej) znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 48,67 proc. do 0,17 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 8. na 9. Jego wynik zmalał o 36,84 proc. do 0,06 proc.

0,03 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja ub.r. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym roku też należała do TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,95 proc., po spadku o 4,12 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,62 proc., awansowało HGTV, notujące wzrost o 19,08 proc.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 9,11 proc. do 0,52 proc. udziału. Stacja ta spadła z miejsca drugiego.

Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 61,74 proc. do 0,24 proc.

Największy spadek w tym ujęciu też odnotowało Discovery Life (było to 35,35 proc. do 0,06 proc.).

W grudniu 2018 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, którego udział w 4+ zwiększył się o 36,92 proc. do 0,65 proc. Z kolei w grupie 16-49 pozycję lidera utrzymało TVN Style - jego wynik spadł o 4,02 proc. do 0,84 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas