Telewizja2018-05-24
1

TVN Style liderem wśród kanałów lifestylowych. Najwięcej zyskał Food Network

W kwietniu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków ex aequo uplasowały się stacje Domo+ i Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w kwietniu 2018 roku wyniósł 0,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do kwietnia 2017 roku wynik ten zmniejszył się o 4,35 proc.

Drugie było TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 12,28 proc. i wyniósł 0,64 proc.

Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,54 proc., ex aequo zajęły dwie stacje: HGTV i Polsat Play. Udział pierwszego kanału poszedł do góry o 17,39 proc., a drugiego - o 8 proc.

Na siódmej lokacie (po awansie z ósmej) znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 63,64 proc. do 0,18 proc.

Z kolei największą stratę zanotowały dwa kanały Domo+ i Discovery Life, których wyniki zmalały o 25 proc. do odpowiednio 0,12 proc. i 0,06 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w kwietniu br. zajęło awansujące z miejsca drugiego TVN Turbo. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,15 proc., po wzroście o 21,05 proc.

Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 1 proc. spadł kanał TVN Style (udział tej stacji względem kwietnia ub.r. zmalał o 3,85 proc.).

Podium uzupełnia HGTV, notujący wzrost o 27,59 proc. do 0,74 proc. udziału.

Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 75 proc. do 0,28 proc.

Największy spadek w tym ujęciu odnotowało Domo+ (było to 42,11 proc. do 0,11 proc.).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas