Telewizja2018-12-20
6

TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Rekordowy wzrost HGTV

W listopadzie 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało HGTV, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w listopadzie 2018 roku wyniósł 0,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do listopada 2017 roku wynik ten zmniejszył się o 1,65 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowało HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 30,41 proc. i wyniósł 0,58 proc.

Na kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., spadł Polsat Play. Wynik tego kanału jednak wzrósł o 10,49 proc.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ogladalnosc-kanalow-dokumentalnych-listopad-2018-fokus-tv ##

Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 28,57 proc. do 0,03 proc.

0,05 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja br. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w listopadzie br. też zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,92 proc., po spadku o 2,35 proc.

Drugie miejsce zajął kanał HGTV (udział tej stacji względem listopada ub.r. też wzrósł najbardziej w zestawieniu - o 28,86 proc. do 0,69 proc.), który wyprzedził Polsat Play (w dół o 8,38 proc. do 0,50 proc.).

Największym wzrostem w tym ujęciu pochwalić się mogła Kuchnia+. Jej udział zwiększył się o 68,19 proc. do 0,10 proc.

Największy spadek też i w tym ujęciu odnotowało E! (było to 57,58 proc. do 0,03 proc.).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas