Telewizja2018-06-15
4

TVN Style na czele kanałów lifestylowych w maju, TVN Turbo nowym liderem w 16-49

W maju 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w maju 2018 roku wyniósł 0,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do maja 2017 roku wynik ten zmniejszył się o 2,90 proc.

Drugie było TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 14,81 proc. i wyniósł 0,62 proc.

Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., zajął Polsat Play. Jego wynik się nie zmienił

Na siódmej lokacie (po awansie z ósmej) znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 50 proc. do 0,15 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 9. na 12. Jego wynik zmalał o 44,44 proc. do 0,05 proc.

0,08 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja br.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w maju br. zajęło awansujące z miejsca drugiego TVN Turbo. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,12 proc., po wzroście o 17,89 proc.

Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 1,06 proc. spadł kanał TVN Style (udział tej stacji względem maja ub.r. zmalał o 0,93 proc.).

Podium uzupełnia HGTV, notujący wzrost o 20,34 proc. do 0,71 proc. udziału. Stacja ta awansowała z miejsca czwartego.

Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 50 proc. do 0,21 proc.

Największy spadek też i w tym ujęciu odnotowało Discovery Life (było to 60 proc. do 0,04 proc.).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas