Telewizja 2017-11-16
2

TVN Style liderem wśród kanałów lifestylowych. TVN Turbo i Polsat Play uzupełniają podium

W październiku 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w październiku 2017 roku wyniósł 0,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do października 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 8,33 proc.

Drugie miejsce zajęło TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 3,57 proc. i wyniósł 0,58 proc. Jak wynika z informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję TVN, jest to wyrównanie najwyższego miesięcznego udziału tej stacji w historii nadawania.

Na kolejnej lokacie, z udziałem wynoszącym 0,52 proc., uplasował się Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 1,89 proc.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvp-seriale-stopklatka-tv-i-polsat-film-na-czele-dane-ogladalnosci-kanalow-filmowo-serialowych-w-pazdzierniku ##

Czwarty był kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w październiku br. wyniósł 0,41 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active w październiku ub.r. wynosił 0,08 proc. (stacja ta była wówczas 9.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 412,50 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o połowę do 0,03 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia z drugiego miejsca na pozycję lidera w październiku br. awansowało TVN Turbo. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,03 proc., po wzroście o 11,96 proc.

Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,93 proc. spadł kanał TVN Style, notujący stratę wynoszącą 8,82 proc.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 14,29 proc. do 0,54 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z października ub.r. zwiększył się o 716,67 proc. do 0,49 proc.).

Największy spadek w tym ujęciu odnotowała Kuchnia+ (było to 45,45 proc. do 0,06 proc.).

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas