Telewizja2023-10-18
1

Polsat Play nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta na podium

We wrześniu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało E!Entertainment, a najwięcej stracił kanał Canal+ Kuchnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym we wrześniu 2023 roku wyniósł 0,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do września 2022 roku wynik kanału się nie zmienił. Stacja awansowała z drugiej lokaty.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugie miejsce spadł Polsat Cafe, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 0,44 proc. (spadek o 22,81 proc.).

TVP Kobieta na podium

Podium, z udziałem wynoszącym 0,35 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta. Wynik kanału zmniejszył się o 2,78 proc.

Czwarte miejsce zajęło TVN Style, które odnotowało spadek o 8,82 proc. do 0,31 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał E!Entertainment, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zwiększył się o 100 proc. do 0,04 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja Canal+ Kuchnia - w dół o 30,77 proc. do 0,09 proc. udziału. Kanał spadł z lokaty 8. na 10.

Polsat Play na czele także w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu także należała do kanału Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,43 proc., po spadku o 14 proc.

Druga była stacja Polsat Cafe (jej udział względem września 2022 roku spadł o 15,22 proc. do 0,39 proc.). Podium uzupełnia kanał TVN Style (w dół o 9,52 proc. do 0,38 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał StudioMED TV. Jego udział zwiększył się o 150 proc. do 0,10 proc.

Z kolei najwięcej stracił tutaj kanał HGTV - było to 53,13 proc. do 0,15 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas