Telewizja2018-03-15
6

Eurosport 1 najchętniej oglądany w lutym. TVP Sport z największym spadkiem

W lutym br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport 1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Eleven Sports 1, a na czele spadków znalazł się TVP Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział Eurosportu 1 w lutym 2018 roku wyniósł 0,94 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 27,03 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat Sport, którego udział zmalał o 13,51 proc. do poziomu 0,32 proc.

Podium uzupełnia Eurosport 2. Wynik tej stacji w lutym br. wyniósł 0,29 proc., po spadku o 6,45 proc.

Najwięcej zyskał Eleven Sports 1 (do 20 listopada 2017 roku nazywał się on Eleven), który awansował z 12. na 6. lokatę. Jego średni udział wzrósł o 300 proc. do 0,08 proc.

Z kolei największą stratę udziału, wynoszącą 20 proc. do 0,24 proc., zanotował TVP Sport, który w zestawieniu był 4.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w lutym br. też zajął Eurosport 1 (wzrost o 37,21 proc. do 0,59 proc.). Drugi był siostrzany Eurosport 2 (0,24 proc. udziału; w dół o 4 proc.), a trzeci - Canal+ Sport (0,21 proc. udziału; - 12,50 proc.).

Największy wzrost w tym ujęciu - wynoszący 300 proc. do 0,12 proc. - też odnotował Eleven Sports 1. Również i tutaj najwięcej stracił TVP Sport - było to 27,78 proc. do 0,13 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas