Telewizja2023-12-26
6

TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych, FX na podium

W jakości SD nadaje m.in. kanał TVP Seriale.W jakości SD nadaje m.in. kanał TVP Seriale.

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w listopadzie 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł AXN Black, a liderem spadków była stacja AXN White - raport Wirtualnemedia.pl.

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w listopadzie 2023 roku wyniósł 1,39 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik stacji zmalał o 1,42 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,16 proc., po wzroście o 6,42 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FX, którego udział uplasował się na poziomie 0,56 proc. (w dół o 16,42 proc.). We wtorek, 7 listopada br. stacja przeszła rebranding, zmieniając nazwę z FOX na FX.

Najwięcej zyskał AXN Black, który awansował z miejsca 24. na 16. Jego udział zwiększył się o 142,86 proc. do 0,17 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN White - było to 55,56 proc. do 0,04 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 20. na 25.

Rynek kanałów filmowo-serialowych stopniał o 3 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji filmowo-serialowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 7,76 proc. Względem listopada 2022 roku spadek wyniósł 2,76 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 w listopadzie 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,56 proc. (wzrost o 6,12 proc.).

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (0,96 proc. udziału; do góry o 1,05 proc.). Podium uzupełnia FX (0,65 proc.; - 18,75 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 220 proc. do 0,16 proc., też pochwalił się mógł AXN Black. W tym ujęciu najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 66,67 proc. do 0,01 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,22 proc. (wzrost o 2,88 proc.).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas