Telewizja2021-01-02
33

410 tys. widzów Koronki do Miłosierdzia Bożego w TVP1

Weekendowe transmisje Koronki do Miłosierdzia Bożego w TVP1 ogląda 410 tys. widzów. Codzienne emisje modlitwy w TVP3 gromadzą 241 tys. osób, a w TV Republika - 7 tys. (łącznie 248 tys. na obu antenach) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Transmisje "Koronki do Miłosierdzia Bożego" na antenie Jedynki oglądać można w weekendy o godz. 15.00, począwszy od 31 października 2020 roku. Średnia widownia audycji do 13 grudnia 2020 roku wyniosła 410 tys. osób. Przełożyło się to na 3,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas największą widownię zgromadziło wydanie koronki z 29 listopada, które oglądało 622 tys. osób.

248 tys. widzów codziennych transmisji w TVP3 i TV Republika

Codzienne relacje uroczystości oglądać można o godz. 15.00 na antenach TVP3 (od 18 maja) i TV Republika (modlitwa w ofercie stacji znajduje się od dłuższego czasu). Koronkę w okresie od 18 maja do 13 grudnia 2020 r. w TVP3 wyniosła 241 tys. osób, co dało stacji 3,48 proc. udziału w 4+, 0,47 proc. w 16-49 oraz 0,62 proc. w 16-59.

Na antenie TV Republika koronkę ogląda dodatkowo 7 tys. osób, co daje stacji odpowiednio 0,11 proc., 0,01 proc. i 0,02 proc. udziału. Łącznie transmisje na dwóch antenach śledzi 248 tys. widzów (3,58 proc., 0,48 proc. i 0,63 proc. udziału).

Transmisja z koronki do Miłosierdzia Bożego w Telewizji Polskiej jest inicjatywą Jacka Kurskiego. Wydarzenie relacjonowane jest z Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w krakowskich Łagiewnikach.

- I to już zostanie po stuleciu ur. św. JP2, codzienna Koronka do Miłosierdzia Bożego spod obrazu w Łagiewnikach. Żywy pomnik pamięci JP2 przez kult, do kt. tak bardzo zachęcał nasz Papież - tuż po pierwszej transmisji koronki w TVP3 na swoim profile na Twitterze komentował Kurski (pis. oryg. przyp. red.).

Jak poinformował Kurski (powołując się na dane MOR - uznawane tylko przez TVP), debiut koronki w TVP3 miał 1,1 mln widzów, a stacja w tym czasie po raz pierwszy w historii była liderem pasma.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc., TVP3 - 1,02 proc., a TV Republika - 0,03 proc.

Autor:mk

KOMENTARZE(33)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas