Telewizja2018-03-12
6

„Kuchenne rewolucje” ogląda 2,5 mln widzów. TVN liderem rynku

Magda GesslerMagda Gessler

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,46 mln widzów, tyle samo ile było rok wcześniej. Reality-show daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.

17. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 22 lutego br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,46 mln osób. Przełożyło się to na 18,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 23,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia 15. edycji programu Magdy Gessler delikatnie spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 2,53 mln widzów, drugi - 2,49 mln, a trzeci - 2,34 mln.

Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki piętnastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły średnio 2,45 mln osób, co dało stacji 17,69 proc. udziału w 4+, 23,38 proc. w grupie 16-49 oraz 21,33 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że program TVN jak na razie ma podobną widownię.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 17,77 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (filmy fabularne i „Przyjaciółki”; 9,56 proc.) oraz TVP2 (gł. „The Good Doctor”; 4,18 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też jest liderem, choć przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest większa.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Kuchenne rewolucje, Magda Gessler, TVN

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas