Telewizja2019-03-21
11

„Lombard. Życie pod zastaw 4” hitem TV Puls. Serial zyskał 170 tys. widzów

Czwarty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 1,03 mln osób. W porównaniu do początku trzeciej edycji produkcji, emitowanej wiosną ub.r., widownia wzrosła o 170 tys. osób.

Telewizja Puls czwarty sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” pokazuje w dni powszednie o godz. 19.00, począwszy od 25 lutego br. Średnia widownia 15 pierwszych odcinków (pokazanych do 15 marca) wyniosła 1,03 mln osób. Przełożyło się to na 7,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,18 mln widzów w 4+.

Jeszcze wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notuje wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wynosi 9,10 proc., a w DVB-T 16-49 - 14,05 proc.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził 4 odcinek nowej serii, wyemitowany 28 lutego br. Oglądało go 1,14 mln osób (7,59 proc. udziału). W grupie komercyjnej 16-49 zainteresował on 544 tys. osób, a jego SHR% wyniósł 10,54 proc..

Dla porównania, pierwsze piętnaście odcinków drugiego sezonu produkcji pokazanych na przełomie lutego i marca ub.r. oglądało średnio 859 tys. widzów, co przełożyło się na 5,68 proc. udziału w 4+, 6,99 proc. w 16-49, 9,83 proc. w DVB-T 4+ i 14,89 proc. w DVB-T 16-49. Oznacza to, że serial zyskał 349 tys. widzów.

Średni udział TV Puls w dni powszednie w okresie od 25 lutego do 15 marca br. wśród wszystkich widzów wyniósł 3,54 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 3,98 proc., w grupie DVB-T 4+ - 5,13 proc., a w grupie DVB-T 16-49 - 7 proc. Oznacza to, że produkcja wyraźnie podwyższa oglądalność stacji w każdej analizowanej grupie.

Warto dodać, że powtórki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” z poprzedniego dnia pokazywane w dni powszednie o 18.00 w okresie od 26 lutego do 15 marca br. miały średnio 543 tys. widzów (odpowiednio 4,24 proc., 4,95 proc., 6,14 proc. i 8,51 proc. udziału).

Bardzo dobre wyniki oglądalności notują maratony serialu pokazywane w sobotnie poranki, które po 3 tygodniach śledzi 472 tys. osób (5,99 proc., 6,80 proc., 8,99 proc. i 14,33 proc. udziału).

Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.

Główne role w serialu grają m.in.: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Jerzy Górski, Mateusz Murański.

„Lombard. Życie pod zastaw” jest laureatem Telekamery „Tele Tygodnia” 2018 roku i 2019 roku w kategorii serial fabularno-dokumentalny.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas