Telewizja2017-07-20
19

605 tys. widzów „Minęła 20”. TVP Info liderem stacji informacyjnych

Shutterstock.comShutterstock.com

W okresie od 1 września ub.r. do 16 lipca br. magazyn „Minęła 20” śledziło średnio 605 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam w analizowanym okresie wyniosły 2,55 mln zł.

Aktualnie wieczorny program TVP Info „Minęła 20” emitowany jest od niedzieli do czwartku o godz. 20.08 (do stycznia br. również i w soboty). Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września 2016 roku do 16 lipca 2017 roku wyniosła 605 tys. osób, co przełożyło się na 3,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 7 stycznia br. - obejrzało je 1,02 mln widzów.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z TVN24. Antena ta ma w tym paśmie 3 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,80 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 pierwszy jest TVN24.

Wpływy z reklam przy emisji programu w analizowanym okresie wyniosły 2,55 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,52 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Minęła 20, TVP Info, Michał Rachoń

KOMENTARZE(19)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas