Telewizja2022-09-15
5

Ponad 820 tys. widzów „Ninja Warrior Polska 6” w Polsacie. Widownia rośnie z odcinka na odcinek

fot. Polsatfot. Polsat

Szósty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 822 tys. widzów. To 220 tys. osób mniej niż czwarta odsłona programu emitowana w Polsacie rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 6” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 30 sierpnia br. Średnia oglądalność trzech odcinków reality-show wyniosła 822 tys. widzów, co przełożyło się na 6,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Widownia produkcji rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 673 tys. widzów, drugi - 850 tys., a trzeci - 943 tys.

Dla porównania, czwarty sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany jesienią ub.r. w tym samym paśmie po czterech odcinkach śledziło 1,04 mln osób przy udziałach wynoszących 7,92 proc. w 4+, 10,69 proc. w 16-49 oraz 9,41 proc. w 16-59. Program stracił 220 tys. widzów.

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Szóstą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Ninja Warrior Polska, Polsat

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas