Telewizja2019-03-21
3

268 tys. widzów serialu „Nokaut” w TV4. Stacja przegrywa z TV Puls i TVN7

Nowy cotygodniowy serial „Nokaut” gromadzi średnio 268 tys. widzów. Telewizyjna Czwórka w czasie jego emisji przegrywa walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami TV Puls i TVN7.

„Nokaut” w Czwórce oglądać można począwszy od 5 marca br. Pierwsze dwa odcinki pokazano we wtorki o godz. 21.00, a następnie produkcja przeniesiona została na poniedziałki na godz. 18.00.

Średnia oglądalność trzech dotychczas pokazanych premierowych odcinków serialu wyniosła 268 tys. widzów, co przełożyło się na 1,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,79 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię miał pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 378 tys. osób. Z kolei trzeci odcinek wyemitowany w nowym paśmie przyciągnął przed telewizory 223 tys. widzów.

TV4 w czasie emisji programu przegrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami, czyli z TV Puls i TVN7. Pierwsza z tych stacji ma 3,56 proc. udziału, a druga - 2,81 proc.

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Czwórka wypadła najsłabiej.

„Nokaut” przedstawia perypetie pracowników firmy telemarketingowej i ich klientów.

Reżyserem „Nokautu” jest Łukasz Tunikowski, a autorem scenariusza - Krzysztof Kubik. Serial produkuje dla Czwórki firma TFP.

Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 4,16 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Nokaut, Czwórka, TV4

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas