Telewizja 2018-04-23
10

Wzrosła oglądalność wszystkich programów śniadaniowych, „Dzień dobry TVN” liderem

Kinga Rusin, Piotr Kraśko - fot. tvn Kinga Rusin, Piotr Kraśko - fot. tvn

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym kwartale br. miało „Dzień dobry TVN”. Wszystkie morning-shows pochwalić się mogły wzrostami oglądalności, a najwięcej widzów zyskało „Pytanie na śniadanie”.

W okresie od 1 stycznia do 31 marca 2018 roku średnia oglądalność magazynu „Dzień dobry TVN” (emisja w TVN codziennie o godz. 8.00) wyniosła 587 tys. osób przy 10,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program miał o 43 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

Drugie miejsce należało do konkurencyjnego „Pytania na śniadanie” TVP2 (emisja codziennie o godz. 7.55, do 2 marca br. o 8.00), które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 504 tys. osób, co przełożyło się na 9,97 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn Dwójki śledziło 429 tys. widzów przy udziale wynoszącym 9,03 proc. Oznacza to największy wzrost w zestawieniu wynoszący 75 tys. oglądających. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że przed rokiem magazyn ten nie miał emisji niedzielnych, które pojawiły się w listopadzie ub.r.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W pierwszym kwartale br. jego widownia wyniosła 345 tys. osób, a jego udział - 14,79 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program ten względem analogicznego okresu ub.r. zyskał 39 tys. widzów.

Do 9 lutego 2018 roku swój morning show „Dzień dobry Polsko” pokazywała również TVP1, który spadł z anteny z powodu słabych wyników oglądalności. W okresie od 28 sierpnia ub.r. do 9 lutego br. oglądało go średnio 124 tys. osób, co przełożyło się na 5,08 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” zyskał 27 tys. do 292 tys. widzów.

Drugie też było „Pytanie na śniadanie” (największy w zestawieniu wzrost - o 32 tys. do 168 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (do góry o 9 tys. do 133 tys.).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (10) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas