Telewizja2019-06-05
14

„Projekt Lady 4” stracił 390 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku

Reality-show „Projekt Lady 4” ogląda średnio 1,33 mln widzów, o 390 tys. osób mniej niż trzecią odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji jest wiceliderem rynku telewizyjnego.

Czwarty sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany jest w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 20 maja br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,33 mln osób, co przełożyło się na 10,48 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów obejrzało drugi odcinek, który zgromadził 1,38 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Projekt Lady” stracił 390 tys. widzów. Pokazywany wówczas trzeci sezon produkcji po trzech odcinkach śledziło średnio 1,72 mln osób, co przekładało się na 13,52 proc. udziału w 4+, 18,68 proc. w 16-49 oraz 15,91 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem jest TVP2 z udziałem na poziomie 16,61 proc., nadająca w tym czasie gł. kulisy „M jak miłość” i „Za marzenia”. Trzeci jest Polsat (9,37 proc.; gł. filmy fabularne), a czwarta - Jedynka (2,15 proc.; różne audycje).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest wiceliderem rynku.

Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Zdjęcia do „Projekt lady 4” odbywały się w pałacu w Rozalinie - w tym samym miejscu, w którym kręcona była trzecia odsłona projektu. Dwie pierwsze edycje nagrywano w pałacu w Radziejowicach.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Projekt Lady, TVN

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas