Biznes2008-04-01
0

Oglądalność stacji grupy TVN wzrosła do 24,0%

Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVNwzrósł do 24,0% w marcu w porównaniu z 22,2% rok wcześniej. W"prime time" udział w rynku wzrósł do 26,9% wobec 26,2% w marcu2007 roku, podała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

Całodobowy udział w rynku flagowej stacji TVN wzrósł w marcu o0,7 pkt r/r do 18,7%.

"Całodobowy udział w rynku kanału TVN w komercyjnej grupiedocelowej wzrósł do 20,0% w porównaniu do 18,1% w marcu 2007 r. Wprime time udział kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej wzrósłdo 23,6% z 22,6 w marcu 2007 r. Dzięki temu, w prime time kanał TVNwyprzedził o prawie 4 punkty procentowe TVP1 (19,7%), o ponad 4 pktproc. Polsat (19,4%) i o prawie 8 punktów procentowych TVP2(16,0%)" - czytamy w komunikacie.

TVN podał, że udział kanału informacyjnego TVN 24 liczonycałodobowo utrzymał się na poziomie 2,5%. Udział tego kanału wprime time spadł do 1,6% z 1,7% przed rokiem. W grupie docelowej(ponad 25 lat, przychody pow. średniej, miasta pow. 100 tys.mieszkańców) udział TVN 24 wyniósł 4,4% wobec 5,2% przed rokiemlicząc całodobowo i 3,1% wobec 3,9% w marcu 2007 r. w primetime.

Grupa TVN nadaje 14 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVNGra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango.Grupa jest także właścicielem portalu internetowego, Onet.pl.

Autor:isb / kk

Więcej informacji:TVN

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas