Telewizja2018-03-20
4

630 tys. widzów nowego programu „SuperPies” w Polsacie

Aneta Awtoniuk - gospodyni programu „SuperPies”; fot. Michał WencekAneta Awtoniuk - gospodyni programu „SuperPies”; fot. Michał Wencek

Nowy magazyn poradnikowy „SuperPies” po trzech odcinkach gromadzi średnio 626 tys. widzów. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Program „Superpies” emitowany jest na antenie telewizji Polsat w soboty o 17.45, począwszy od 3 marca br. W każdym odcinku widzowie poznają dwie rodziny ze swoimi psami. Każda z nich skorzysta z pomocy behawiorystki zwierzęcej Anety Awtoniuk, która daje im wskazówki dotyczące wychowywania swoich pupili. Sponsorami programu są marki Pedigree i Bayer.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków cyklu wyniosła 626 tys. osób, co przełożyło się na 4,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów oglądało pierwszy odcinek - było to średnio 796 tys. osób. Drugi przyciągnął  512 tys. widzów, a trzeci - 569 tys.

Polsat w paśmie nadawania nowego projektu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy konkursy pucharu świata w skokach narciarskich osiąga 36,47 proc. udziału. Drugi jest TVN (gł. powtórki „Kuchennych rewolucji” i „36,6” - 6,97 proc.), a czwarta - TVP2 (serial „O mnie się nie martw” i „Panorama” - 4,07 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat również zajmuje trzecie miejsce.

Formuła „SuperPsa” jest podobna do dwóch programów „Przygarnij mnie” i „Misja pies“, które pokazywane były w TVP2 i TVN i miały słabe wyniki oglądalności. Dwójka wyemitowała dwie edycje swojej audycji: wiosną 2015 roku, którą oglądało 775 tys. widzów, oraz rok później - 763 tys. osób. Format TVN był pokazywany wiosną ub.r. - śledziło go 463 tys. widzów. Sponsorem również i tych audycji była marka Pedigree.

„SuperPies” to jedna z trzech nowych pozycji programowych Polsatu przygotowana na wiosnę 2018 roku. Oprócz tego projektu stacja wprowadziła jeszcze dwa duże formaty o tematyce randkowej: „Wyjdź za mnie” oraz „Take Me Out”, a także talk-show „The story of my life - Historia naszego życia”.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Autor:mk

Więcej informacji:SuperPies, Polsat

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas