Telewizja2019-11-05
11

„W rytmie serca 5” ze spadkiem widowni w nowym paśmie. Polsat zdecydowanym liderem

Piąty sezon „W rytmie serca” emitowany w niedziele o godz. 22.05 ogląda średnio 1,13 mln widzów, o 620 tys. widzów mniej niż trzeci sezon pokazywany rok temu dwie godziny wcześniej. Produkcja daje Polsatowi zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.

„W rytmie serca 5” na antenie Polsatu oglądać można w niedziele o godz. 22.05, począwszy od 20 października br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków (do 3 listopada) wyniosła 1,13 mln osób, co przełożyło się na 10,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,26 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył trzeci odcinek - zgromadził on przed telewizorami 1,18 mln oglądających.

Dla porównania, pierwsze cztery odcinki trzeciego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r. (głównie w niedziele o godz. 20.00), śledziło 1,75 mln osób, co przełożyło się na 11,57 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,24 proc. w grupie 16-49 oraz 10,53 proc. w grupie 16-59. Serial stracił 620 tys. widzów.

Polsat w paśmie nadawania serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. filmy fabularne osiąga 7,86 proc. udziału. Trzeci jest TVN (gł. „39 i pół tygodnia” oraz filmy fabularne; 6,79 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. powtórki „Wkręconych w randkę”; 2,96 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Polsat jest liderem rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajmuje miejsce drugie.

Serial „W rytmie serca” opowiada o losach zdolnego chirurga dr Adama Żmudy, który zmuszony do rezygnacji z pracy w renomowanym szpitalu, planuje zmienić swoje życie i chce dołączyć do Lekarzy bez Granic w Afryce. Przed wyjazdem odwiedza rodzinne miasto, Kazimierz Dolny, w którym na jaw wychodzą skrywane sekrety. Producentem wykonawczym projektu jest należąca do Tadeusza Lampki firma Artrama.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:W rytmie serca, Polsat

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas