Telewizja2019-07-18
7

945 tys. widzów „Znaków” w Polsacie

Pierwsze sześć odcinków „Znaków” pokazanych w Polsacie oglądało średnio 945 tys. osób. Stacja w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że „Znaki” po trzech pierwszych tygodniach emisji w Polsacie śledzi średnio 945 tys. widzów. Przekłada się to na 7,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,51 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek. Zgromadził on przed telewizorami 1,07 mln oglądających.

Podczas emisji „Znaków” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVN, nadającego w tym czasie „Doradcę smaku”, „Na Wspólnej”, „Milionerów” oraz filmy fabularne, co przekłada się na 12,13 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, „Zniewolona” i „Rolnik szuka żony”; 10,71 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (pasmo filmowe; 4,20 proc.).

Polsat jest już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.

Akcja „Znaków” toczy się w Górach Sowich. Po latach od tego, jak w tajemniczych okolicznościach zginęła studentka i nie udało się ustalić okoliczności jej śmierci, w tej samej miejscowości dochodzi do kolejnej zbrodni. Śledztwo prowadzi komisarz Trela (w tej roli Andrzej Konopka), który, by dotrzeć do prawdy, musi przełamać zmowę milczenia panującą w miasteczku.

Oprócz Konopki w „Znakach” widzowie zobaczyć mogą m.in.: Helenę Sujecką, Małgorzatę Hajewską-Krzysztofik, Helenę Englert, Mirosława Kropielnickiego, Andrzeja Mastalerza, Mariusza Ostrowskiego, Rafała Cieszyńskiego i Magdalenę Żak. 8-odcinkowy serial jest połączeniem kryminału z elementami mystery i thrillera obyczajowego.

„Znaki” to autorska produkcja AXN (wyprodukowana przez ATM Grupę). Premiera serialu odbyła się jesienią ub.r.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Znaki, Polsat, AXN, ATM Grupa

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas