Prasa2010-01-13
0

Ogromne spadki na rynku miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w październiku 2009 roku był magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje Dziecko" (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mam Dziecko" w październiku 2009 r. wyniosła 68 557 egz. i była o 10 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziecko" (Agora), który w październiku sprzedał się w ilości 66 536 egz. (spadek o 20 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik  "Mamo, to ja" (Edipresse Polska).

Zobacz tabelę


 

Autor:masz / wirtualnemedia.pl / wm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas