Reklama2011-06-20
2

Ohlson fleszem z Cannes: case’y na początek festiwalu (foto)

W Cannes rozpoczął się 58. Międzynarodowy Festiwal Reklamowy. Zapraszamy na pierwszą z autorskich fotorelacji Johana H. Ohlsona, creative directora agencji San Markos.

Festiwal zaczął się dla mnie ciekawie - taksówkę z lotniska dzieliłem z panem z agencji DraftFCB Chicago, który opowiadał mi, że mają u siebie 1200 osób w biurze! Tak zwany „reality check”, ale… był bardzo miły ;)



 


 

 >>> Cannes 2011: pierwsze polskie nominacje dla Leo Burnett i Euro RSCG

Niedzielne highlighty festiwalu to case’y „Sneakerpedia” od SapientNitro (zobacz wideo przedstawiające ten projekt), „Rubber Duck” z Nowej Zelandii (zobacz wideo) oraz „iMeet” (zobacz wideo) od agencji m/h (gdzie „m” oznacza człowieka nazwiskiem Matejczyk, który ma polskie korzenie). I jeszcze Ali Ali z agencji Elephant Cairo, który pokazał case’y Coca-Coli, Bawadi i Pandy, oraz deklarował wojnę z każdą sieciówką. A na końcu powiedział, że tak naprawdę nie walczymy z innymi agencjami, walczymy z Lady Gagą!


 

Na koniec ludzie z Lego i Nokia/Burton pokazali kilka fajnych rzeczy jak np. aplikacja dla snowboardzistow. Dużo mówiono na temat crowdsourcingu, który w Polsce dopiero zaczyna być wykorzystywany marketingowo.


 

Microsoft jako sponsor i dostawca WiFi na festivalu miał słaby dzień -  wiele osób narzekało na niedziałający internet w sali.

Pogoda: 26 stopni ciepła i słońce :)))


 


 


Tekst i zdjęcia: Johan H. Ohlson, creative director agencji San Markos

W najbliższych dniach będziemy publikować jego kolejne fotorelacje z 58. Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w Cannes.

Autor:km

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas