'Ojciec Mateusz', nowy serial Jedynki opowiadający o perypetiachdetektywa w sutannie, ma kilka razy więcej widzów niż nadawane wtym czasie programy Dwójki, Polsatu i TVN-u - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Trzy pierwsze odcinki serialu "Ojciec Mateusz" (łącznie zpilotem) obejrzało 6,3 mln osób przy udziale na poziomie 43,84 proc. w grupie 4+ i 35,87 proc. w grupie 16-49. Produkcja jestpokazywana w w TVP 1 niedziele o 17.20 począwszy od 7 grudnia br.,natomiast pilotowy odcinek nadano 11 listopada o tej samejporze.
Dzięki taki dobrym wynikom, w czasie nadawania serialu Jedynkajest zdecydowanym liderem pod względem gromadzonej widowni. Nadrugim miejscu znajduje się Dwójka, która w tym paśmie emitujeshow "Orzeł czy reszta?", programy regionalne, pokazywała też filmfabularny - pozycje te przyciągają 2,12 mln widzów. Dalej plasująsię: Polsat (film, "Strzał w 10", "Rodzina Zastępcza Plus"; 1,28mln; ) i TVN (film, "Brzydula", "Kapitalny pomysł", "Milionerzy";1,54 mln).
"Ojciec Mateusz" przyciąga przed ekrany głównie kobiety, widzówpowyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi i małych miast oraz ludzi zwykształceniem podstawowym.
Oglądalność serialu "Ojciec Mateusz" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprodukcji
Profil widowni serialu
Pokaż się światu - Cafe.Wirtualnemedia.pl - portal społecznościowy dlaludzi mediów i reklamy!