Telewizja2012-10-01
3

„Ojciec Mateusz” nie daje szans konkurencji

Ósmy sezon „Ojca Mateusza” ogląda niemal tyle samo widzów, co nadawaną rok wcześniej szóstą serię produkcji. TVP1 w paśmie nadawania serialu zdecydowanie wygrywa z konkurencją. Zajmujący drugie miejsce w rynku TVN gromadzi o połowę widzów mniej.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że pokazane w czwartki cztery pierwsze odcinki ósmej edycji „Ojca Mateusza” obejrzało średnio 5,05 mln widzów przy udziale wynoszącym 33 proc. w grupie 4+ i 26,06 proc. w komercyjnej 16-49. Nadawane rok wcześniej pierwsze odcinki szóstego sezonu produkcji miały 5,07 mln oglądających (ich udział wynosił odpowiednio 33,18 proc. i 25,09 proc.)

>>> „Komisarz Alex” stracił milion widzów

W czasie nadawania serialu Jedynka jest zdecydowanym liderem rynku. Na drugim miejscu z udziałem na poziomie 16,48 proc. znajduje się kanał TVN, nadający wtedy seriale „Na Wspólnej” i „W11 - Wydział Śledczy”. Dalej plasują się: Polsat (9,69 proc.; „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, „Hotel 52”) i TVP2 (8,18 proc.; „Barwy szczęścia”, „Kabaretowy Klub Dwójki”). Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.

Zobacz tabelę


Serial „Ojciec Mateusz” można oglądać w czwartki o 20.25 w TVP1.


“Ojciec Mateusz” / fot. Marzena Stokłosa/TVP

Autor:pp

Więcej informacji:Ojciec Mateusz

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas