Telewizja2009-01-20
0

Ojciec Mateusz nie dał szans 'Kapitalnemu pomysłowi'

Program "Kapitalny pomysł" oglądało w TVN 1,13 mln widzów,zapewniając stacji 7,94 proc. udziału w rynku. Bezapelacyjnymliderem pasma była TVP1 nadająca "Teleexpress" oraz serial "OjciecMateusz".

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek programu nadany30 listopada (1,58 mln widzów i 11,43 proc. udziału). Finał formatuna żywo śledziło z kolei 1,26 mln osób (8,59 proc. udziału w rynku)- wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelę

Zdecydowanym liderem rynku w paśmie "Kapitalnego pomysłu" byłaTVP1 (6,28 mln widzów i 44,03 proc. udziału). Druga pozycjaprzypadła TVP2 nadającej między innymi program Moniki Richardson(1,98 mln widzów i 13,92 proc. udziału). Lepsza była takżetelewizja Polsat (1,26 mln widzów, 8,82 proc. udziału).

Program był chętnie oglądany przez mieszkańców największychmiast oraz legitymujących się wykształceniem wyższym

Zobacz tabelę

Zwycięzcą programu został Karol Kowalczuk. Otrzymał trzystatysięcy złotych na realizację swojego biznesowego planu (leczniczegogle). Druga edycja "Kapitalnego pomysłu" na razie nie jestplanowana.

Autor:ks

Więcej informacji:Kapitalny pomysł, Ojciec Mateusz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas