Telewizja2015-11-02
4

„Ojciec Mateusz” wyprzedził „Na dobre i na złe”, „Rolnik szuka żony” na czele rozrywki

Uczestnicy i prowadząca programu „Rolnik szuka żony 2”Uczestnicy i prowadząca programu „Rolnik szuka żony 2”

W zeszłym tygodniu liderem oglądalności polskiej telewizji był serial „M jak miłość”, a drugi był „Ojciec Mateusz”, który wyprzedził „Na dobre i na złe”. Wśród programów rozrywkowych prym wiódł „Rolnik szuka żony”, zaś tuż za nim znalazła się „Jaka to melodia?”.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, w okresie od 26 października do 1 listopada br. najwięcej widzów zgromadził serial TVP2 „M jak miłość”, którego wtorkowy odcinek zobaczyło 6,53 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 39,62 proc.

Drugie miejsce należało do serialu „Ojciec Mateusz”, emitowanego w TVP1. Przyciągnął on w zeszłym tygodniu przed ekrany 4,94 mln widzów, a jego udział wyniósł 30,47 proc. Na podium znalazł się jeszcze serial Dwójki „Na dobre i na złe”, który obejrzało w środę 4,91 mln osób przy udziale na poziomie 31,94 proc.

Wśród programów rozrywkowych liderem okazał się znów nadawany w Jedynce „Rolnik szuka żony”, który w niedzielę przyciągnął do stacji 4,05 mln oglądających, a jego udział wyniósł 24,94 proc. Program zajął w całym zestawieniu szóste miejsce.

Druga pozycja w kategorii rozrywki należała do teleturnieju TVP1 „Jaka to melodia?” z widownią na poziomie 3,51 mln widzów i 29,5-proc. udziałem (dane dotyczą odcinka z czwartku).

Dalej znalazł się piątkowy show Polsatu „Dancing with the Stras. Taniec z Gwiazdami”, który przyciągnął 3,43 mln widzów.

Zobacz tabelę

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,28 mln widzów i 32,67-proc. udział . Druga pozycja należała do „Na dobre i na złe” (1,44 mln widzów; 22,49 proc. udziału), a trzeci był „Rolnik szuka żony” (też ok. 1,44 mln; 19,50 proc.), który również tutaj był pierwszy w kategorii programów rozrywkowych.

W segmencie rozrywki drugą pozycją zajął show TVN „Mam talent!”, które obejrzało 1,16 mln widzów przy 18,2-proc. udziału. Kolejne pozycje w tej kategorii należały do programów, takich jak: „Nasz nowy dom” (Polsat, 1,13 mln; 21,86 proc.), ”Kuchenne rewolucje ” (TVN, 1,11 mln; 17,54 proc.) oraz „Top model” (TVN, 1,08 mln; 17,70 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:po

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas