Reklama2016-11-28
0

Ojcowski prezent od serca w kampanii kuchni IKEA (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej wyposażenia kuchni dostępnego w sklepach IKEA. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Grey Group Poland, Easy Hell Productions, Lunapark i MEC.

Nowy spot pokazuje, jak ojciec po zrobieniu śniadania córkom pakuje im bułki do szkoły. Nie ma w co je owinąć, więc wykorzystuje do tego papier do pakowania prezentów. Ma to podkreślać, jak ważny jest czas spędzany wspólnie w rodzinie - po swojemu, niekoniecznie perfekcyjnie, oraz doceniać nawet niewielkie prezenty robione nie tylko od święta, ale przez cały rok.

Akcja reklamowa jest realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Grey Group Poland, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Easy Hell Productions, a postprodukcją - Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:IKEA

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas