Reklama2013-09-04
8

Oknoplast przez dwa lata na strojach Olympique Lyon

Oknoplast został sponsorem francuskiego klubu piłkarskiego Olympique Lyon. W ramach dwuletniej umowy logo firmy będzie eksponowane na spodenkach zawodników klubu.

Oknoplast podpisał w lipcu br. umowę, na mocy której jest jednym z głównych sponsorów Olympique Lyon - obok koncernów takich jak Hyundai i Intermarché. Logotyp polskiej firmy znalazł się na lewek nogawce spodenek piłkarzy klubu. Ponadto jest eksponowany na bandach wokół boiska i „ściankach sponsorskich” podczas meczów drużyny na własnym stadionie. Firma zyskała też pulę biletów i gadżetów klubowych do wykorzystania w swoich działaniach marketingowych.

Ponadto Oknoplast może posługiwać się w swoich reklamach wizerunkiem zawodników Olympique Lyon. Pierwsze takie działania są już prowadzone na rynku francuskim.

Przypomnijmy, że w sierpniu br. Oknoplast zawarł roczną umowę sponsorską z Borussią Dortmund (więcej na ten temat), a w maju br. przedłużył na dwa lata obowiązującą od wiosny ub.r. umowę sponsorską z Interem Mediolan (przeczytaj o tym więcej). Jednak w obu przypadkach logo firmy nie znalazło się na strojach sponsorowanych klubów.

>>> Prezes Oknoplastu: warto inwestować w sponsoring znanych drużyn piłkarskich

Powody współpracy Oknoplastu z Olympique Lyon są analogiczne jak w przypadku Borussii i Interu: firma chce wzmocnić swoją markę na kolejnym zagranicznym rynku. Umowa z francuskim klubem będzie obowiązywać do czerwca 2015 roku. Firma nie ujawnia jej warunków finansowych, uzasadniając to tajemnicą handlową.

Autor:tw

Więcej informacji:Oknoplast, Olympique Lyon, sponsoring

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas