Reklama2018-05-04
2

Piwo Okocim reklamowane jako „najlepsze z najlepszego” (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) w ramach komunikacji pod hasłem „Tu się warzy z zasadami”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Media.

Spot z kampanii pokazuje wspomnienia piwowarów z Browaru Okocim z wyjazdu do Monachium na jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów piwnych - European Beer Star. We wrześniu ub.r. piwo Okocim Klasyczna Pszenica zdobyło w tym konkursie złoty medal, a Okocim Mistrzowski Porter - brązowy

Reklama podkreśla, że okocimskie piwa zdobywają nagrody dzięki zasadzie wyznawanej przez założyciela browaru Jana Goetza Okocimskiego i kultywowanej do dziś czyli „Najlepsze z najlepszego”

Jest to kolejna odsłona cyklu marketingowego pod hasłem „Tu się warzy z zasadami” realizowanego od półtora roku. W poprzedniej kampanii reklamowane było piwo Okocim Mistrzowski Porter. Marka jest też promowana w talk-show Onetu „18:45 Czas na zasady”.

Nowa akcja reklamowa ruszyła 30 kwietnia, obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne) oraz internet (serwisy VoD i platformy społecznościowe).

Strategią kampanii i kreacją spotu zajęła się agencja reklamowa Upside, a produkcją spotu - dom produkcyjny Highnoon.pl. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media (należący do IPG Mediabrands).

Autor:tw

Więcej informacji:Okocim, piwo, Carlsberg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas