Reklama2014-09-25
4

Okocim sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski (wideo)

Piwo Okocim (produkowane przez Carlsberg Polska) przez najbliższe dwa lata będzie oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Zastąpi w tej roli Warkę.

Umowa między producentem Okocimia i Polskim Związkiem Piłki Nożnej będzie obowiązywać w trakcie rozpoczętych właśnie eliminacji Euro 2016 oraz turnieju finałowego, który odbędzie się w czerwcu i lipcu 2016 roku we Francji.

- Jesteśmy przekonani, że wartości reprezentowane przez markę takie jak odwaga, gotowość, by podejmować wyzwania, a zwłaszcza walka do końca są spójne z wartościami, którymi nasza drużyna będzie się kierować rywalizując o awans do Euro 2016 - uzasadnia Piotr Chęcielewski, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. marketingu Carlsberg Polska.

Jako oficjalny sponsor piłkarskiej reprezentacji Okocim będzie mógł posługiwać się tym tytułem oraz logotypem drużyny w swoich działaniach reklamowych. Marka będzie też promowana przy okazji meczów reprezentacji rozgrywanych w Polsce (m.in. na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, na zaproszeniach, biletach i programach meczowych).

To, że naszą reprezentację piłkarską będzie sponsorować nowa marka piwna, zapowiedział ponad tydzień temu prezes PZPN Zbigniew Boniek. Poprzedni sponsor z tej branży, marka Warka należąca do Grupy Żywiec, nie przedłużył umowy, która wygasła w wakacje. - Po czterech latach satysfakcjonującej pracy marki z reprezentacją, przed marką stoją nowe wyzwania i plany, stąd decyzja o nie przedłużaniu umowy - tłumaczyła portalowi Wirtualnemedia.pl Anetta Gołda, brand PR manager w Grupie Żywiec.

Okocim od początku ub.r. jest sponsorem polskiej siatkówki, dzięki czemu w jego kilku reklamach wystąpił Zbigniew Bartman (obejrzyj jedną z nich).

Przypomnijmy, że w ostatnich miesiącach mocno zmieniła się grupa firm wspierających naszą reprezentację piłkarską. Nowymi sponsorami oficjalnymi zostali Alior Bank i Star-Typ Sport (więcej na ten temat), na początku br. taką współpracę zaczął Cinkciarz.pl, a przedłużył ją właściciel Biedronki. Z kolei partnerami drużyny (to najniższy status w hierarchii sponsorskiej) zostały firmy Fakro, Wiśniowski, 99rent, Modecom i Las Vegas Energy Drink (więcej o tym).

Reprezentacja nadal nie ma natomiast nowego sponsora drużyny, po tym jak wygasła wieloletnia umowa z Orange Polska. - Sponsor główny będzie, jak przystanie na nasze warunki. Jesteśmy reprezentacją wiedzącą, gdzie jest „próg bólu” - stwierdził przed tygodniem Zbigniew Boniek. - Jest to bardzo ciężki rynek - przyznał.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas