2010-02-11

Olimpijski „Kibicometr” w internetowej kampanii „Tyskie. Łączy!”

W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa „Tyskie. Łączy!”. Jej najważniejszym elementem jest olimpijski widget „Kibicometr”.

W ramach trwającej od 8 lutego internetowej kampanii reklamowej piwa Tyskie udostępniono widget zliczający ilość ruchów wykonanych myszką komputerową i zamieniający je na liczbę kilometrów. Dzięki tej aplikacji – noszącej nazwę „Kibicometr” – każdy polski internauta może wirtualnie pokonać odległość dzielącą nasz kraj od parku olimpijskiego w Whistler koło Vancouver. W ramach akcji pod hasłem „Tyskie. Łączy!” po każdych „przebiegniętych” tak 8300 kilometrach na ścianach budynków w tych miastach wyświetlone zostaną filmiki pokazujące poparcie polskich kibiców dla naszych sportowców.

„Kibicometr” można pobrać ze strony tyskie.pl lub z komunikatora Gadu-Gadu10. Aplikację przygotowała agencja Tequila\Polska, w GG10 zakodował ją zespół programistów GG Network, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Autor:Wojtas Tomasz

Więcej informacji:Tyskie, Gadu-Gadu10, Tequila

KOMENTARZE()DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas