Prasa2005-03-01
0

"Olivia. Kobieta taka jak Ty"

Duża kampania reklamowa Olivii

Ruszyła kampania reklamowa magazynu wydanictwa Axel Springer Polska - "Oliwia", której hasłem jest: Olivia. Kobieta taka jak Ty.

- Najbliższe wydania miesięcznika wesprze silna kampania wizerunkowa i produktowa w telewizji, radiu i prasie. Twarz modelki występującej w spocie TV, Mai Puchacz, w celu wzmocnienia przekazu, pojawiła się również na okładce marcowego wydania. Jednym z elementów kampanii jest specjalna wkładka w Newsweeku, poświęcona nowej Olivii i serii książek Literatura w spódnicy - mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska.

Kreacja i produkcja spotu TV: NOS/BBDO. Zakup i planowanie mediów: MediaCom we współpracy z działem marketingu Axel Springer Polska.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas