Prasa2011-11-08
1

“Olivia” z kuponami rabatowymi i kampanią

Do grudniowego wydania miesięcznika “Olivia” (Marquard Media Polska), które ukaże się we wtorek 8 listopada br., dołączone zostaną kupony rabatowe. Numer wspiera kampania reklamowa.

Kupony będą uprawniały do skorzystania ze zniżek przy zakupie ubrań, obuwia i dodatków w ponad 1600 sklepach w całej Polsce. Będzie je można realizować podczas weekendu 26-27 listopada br. w ramach akcji „Rodzinne zakupy z Olivią”

Magazyn ukaże się w nakładzie wynoszącym 258 tys. egz. w czterech mutacjach: z płytą CD z kolędami Piotra Rubika (w cenie 7,99 zł), z zestawem pereł (za 9,95 zł), z mixem płyt DVD „Miłosne gierki” lub „Za jakie grzechy” (7,50 zł) lub bez dodatków w normalnej cenie 3,99 zł.

Grudniowe wydanie „Olivii” wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, TVN 7, TV4, Kuchnia.tv, Zone Club, Zone Romantica, 4fun.tv, Fox life), radiu (Radio ZET, RMF FM, Radio Kolor), prasie („Newsweek Kobieta”, „Pani Domu”, “Cosmopolitan”, “Hot”, „Joy”), internecie (Wirtualna Polska) oraz na nośnikach City Channel w autobusach w Warszawie i Trójmieście.  Kampanię przygotował dział marketingu wydawcy, a media zaplanował MediaVest.

Autor:pp

Więcej informacji:Olivia

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas