Prasa2018-02-02
16

Olivier Janiak naczelnym „Elle Man”, Grzegorz Kapla redaktorem prowadzącym

Olivier Janiak, fot. akpa Olivier Janiak, fot. akpa

Olivier Janiak objął stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Elle Man” (Burda Media Polska), redaktorem prowadzącym został Grzegorz Kapla. Pismo z półrocznika przekształca się w kwartalnik.

W czwartek Burda oficjalnie ogłosiła, że luksusowy magazyn dla mężczyzn „Elle Man” zwiększa periodyczność do czterech wydań w roku oraz potwierdziła, że nowym redaktorem naczelnym zostaje Olivier Janiak. Pierwsze wydanie pod jego kierownictwem pojawi się w sprzedaży 22 marca.

W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl nowy redaktor naczelny mówi, że pod jego rządami pismo będzie wciąż zachowywało modowe DNA. - To się na pewno nie zmieni. Spróbuję wraz z zespołem dodać do tego na pewno porcję klasy, stylu i wiedzy. Będziemy promowali ciekawość świata i otwarcie na drugiego człowieka - dodaje.

Olivie Janiak zdradza, że redaktorem prowadzącym „Elle Man” będzie Grzegorz Kapla z którym już poprzednio pracował w magazynie „Malenem”. - Będzie cudownym wsparciem dla mnie i redakcji. To doświadczony dziennikarz, który słynie z jakości słowa. Będzie pełnił funkcję redaktora prowadzącego, a także nada całości magazynu właściwy, męski wydźwięk - mówi Janiak.

Magazyn jeszcze w tym roku ma przejść metamorfozę. - Zmienimy delikatnie szatę graficzną magazynu, upraszczając ją i uspokajając. Pojawią się znani autorzy, profesjonaliści w poszczególnych dziedzinach - mówi Olivier Janiak.

Olivier Janiak był już redaktorem naczelnym magazynu dla mężczyzn „Malemen” od ukazania się tytułu w 2008 roku do końca 2013 roku. Zrezygnował wówczas z tej funkcji aby poświęcić więcej czasu rodzinie. Jest na stałe związany z telewizją TVN, gdzie od wielu lat prowadzi magazyn “Co za tydzień?” oraz komercyjne projekty i widowiska nadawcy. Ukończył studia prawnicze.

„Elle Man” zadebiutował w październiku 2015 roku. Dotychczas tytuł ukazywał się nieregularnie, dwa razy w roku, w nakładzie 55 tys. egz. „Elle Man” nie miał wyodrębnionego redaktora naczelnego ani redaktora prowadzącego.

W styczniu gruntowny relaunch przeszedł magazyn „Elle”. Marcowy numer ukazał się  z odświeżoną szatą graficzną, nowymi rubrykami i zmienioną czcionką (wykorzystano specjalnie stworzoną czcionkę Play). To pierwszy numer przygotowany przez nową redaktor naczelną Martę Drożdż. Metamorfozę przechodzi także serwis internetowy pisma.

Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku średnia sprzedaż „Elle” wyniosła 44 304 egz.

Autor:Jacek Kowalski

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas