Reklama2009-03-09
0

Olson dla Lee Jeans

Firma Lee Jeans zatrudniła agencję Olson do obsługi interaktywnegobudżetu tej znanej odzieżowej marki.

Pierwszym zadaniem mającej swoją siedzibę w Minneapolis agencjibędzie uruchomienie w kwietniu nowej wersji witryny internetowejfirmy (Lee.com), na której duży nacisk ma zostać położony nazaniedbywany wcześniej segment sprzedaży online.

"To jest tylko początek naszych marketingowych starań mającychpomóc marce w pewnym marszu naprzód" - stwierdził prezes agencjiKevin DiLorenzo.

Do tej pory interaktywny budżet Lee Jeans obsługiwała agencjaBarkleyREI z Pittsburgha. Z kolei partnerem firmy jeśli chodzi otradycyjne media jest nowojorski oddział należącej do holdinguHavas agencji Arnold.

źródło: Adweek

Autor:km

Więcej informacji:Lee Jeans, Olson

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas