Reklama2008-09-23
0

OMD i Carat powalczą o budżet Renault-Nissan

Domy mediowe OMD i Carat pozostały w finałowej rozgrywce przetarguna planowanie i zakup mediów grupy Renault-Nissan.

Z walki o warty 650 milionów funtów globalny budżet grupywyeliminowane zostały natomiast należąca do Havas agencja MPG,Mediaedge:cia (WPP Group) oraz VivaKi (Publicis Groupe) - informujeserwis Brand Republic.

Teraz OMD i Carat pokażą swoje finałowe prezentacje w przetargu,którym z Paryża zarządza Stephen Norman, wiceprezes ds. globalnegomarketingu w Renault.

Obecnie Carat obsługuje warty 350 milionów funtówogólnoeuropejski budżet medialny Renault, podczas gdy OMD odpowiadaza zakup powierzchni i czasu w mediach w regionie dla Nissana.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Carat, OMD, Renault-Nissan

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas