Reklama2009-04-24
0

OMD i Mindshare powalczą o budżet medialny Sony

Domy mediowe OMD i Mindshare pozostały w walce o międzynarodowybudżet medialny firmy Sony Computer Entertainment.

Sony Computer Entertainment zamierza połączyć medialne działaniapromujące na 12 rynkach jej konsole do gier wideo PlayStation wjedną sieć.

W wyniku przetargu, z walki o warty 80 milionów funtów budżetwyeliminowane zostały m.in. domy mediowe MPG, Starcom MediaVestGroup i Vizeum.

Ostateczna decyzja ma zapaść w maju, a zwycięska agencjaprzejmie medialne obowiązki firmy na takich rynkach jak WielkaBrytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Australia i NowaZelandia.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:Mindshare, OMD, Sony

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas