Reklama2014-09-16
0

OMD przejmuje od MEC budżet mediowy firm Hortex Holding i Polski Ogród

Od października dom mediowy OMD będzie odpowiadał za obsługę mediową budżetu reklamowego spółek Hortex Holding i Polski Ogród, produkujących napoje, soki, owoce i warzywa pod marką Hortex. Poprzednio zajmował się tym MEC.

OMD będzie odpowiadał za przygotowywanie strategii oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji reklamowych produktów Hortex Holding i Polski Ogród.

Nie podano, na jak długo zawarto umowę ani które inne domy mediowe brały udział w przetargu. OMD pracował już dla Horteksu w latach 1999-2007.

W tegorocznych reklamach napojów Hortex występowała Matka Natura mająca polskie korzenie (obejrzyj to).

Autor:tw

Więcej informacji:OMD, Hortex

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas