Reklama2013-01-11
0

OMD przejmuje od MPG obsługę internetową Frosty

Dom mediowy OMD rozpoczyna kompleksową obsługę reklamową w internecie firmy Frosta. Poprzednio zajmował się tym MPG.

OMD dla Frosty, producenta mrożonych ryb, warzyw i dań gotowych, będzie zajmował się kreacją reklam oraz planowaniem i zakupem kampanii w internecie (w tym działaniami w wyszukiwarkach, RTB Audience Targetingiem i wsparciem platformy mobilnej). W tym roku marketer planuje wzmocnić swoją obecność w social media i segmencie mobilnym.

Umowa Frosty z OMD została podpisana na najbliższy rok. Dom mediowy zdobył to zlecenie w przetargu. Firmy nie informują, kto jeszcze brał w nim udział.

Autor:tw

Więcej informacji:Frosta

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas